پشتیبانی فنی

اینجا هستیم تا پشتیبانتان باشیم

از راهنمایی و خرید تجهیزات تا پشتیبانی فنی تمام محصولات

نیاز به مشاوره فنی دارید؟

با تلفن های دنیای شبکه یزد تماس بگیرید

خدمات پشتیبانی فنی

 مشتریان دنیای شبکه یزد

خدمات پشتیبانی فنی مشتریان دنیای شبکه یزد ، به صورت مستمر و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال به مشتریان دنیای شبکه یزد ارایه می‌شود.
برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این خدمات به شرح ذیل می باشد:

  • پشتيبانی مستمر و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال
  • پشتيبانی از طریق تلفن، گفت‌وگوی آنلاین، ايميل ، تلگرام و پشتیبانی حضوری در محل مشترک
  • استفاده از ابزارهای متنوع فناوری اطلاعات برای ارايه‌ی خدمات پشتيبانی
I

01.نیاز سنجی

متخصصان دنیای شبکه نیاز‌های شما را تحلیل کرده و تجهیزات مناسب کسب و کارتان را پیشنهاد می‌دهند

III

03.تامین

مهمترین قسمت راه اندازی شبکه تامین تجهیزات مناسب می‌باشد. دنیای شبکه یزد تامین بهترین و مناسب‌ترین تجهیزات از برند‌های معتبر دنیا را وظیفه خود می‌داند

II

02.طراحی

در این مرحله انتخاب به‌صرفه‌ترین راه حل وظیفه ماست. خیالتان راحت ما این کار را برایتان انجام می ‌دهیم

IV

04.پشتیبانی و گارانتی

بعد از فروش تجهیزات مهمترین وظیفه دنیای شبکه یزد گارنتی و پشتیبانی تلفنی و حضوری می‌باشد